Skip to main content

DunKiE DonUT? BiG AppLE? .......J.PoPs EveRYBoDYXD





          Assalamualaikum MinnA,....

 Apa khabar semua?...Semua sihat..? haahahhh Saya disini sihat sahaja....hehehe semalam punya malam pergi Melaka ambik my twin...XD Yup sekarang dia ada dekat dalam bilik ni...tengah lipat kain untuk balik esok,Ahad. Dia sihat ja....and Orentasi memang membosankan dia kata....hohoho habislah lepas ni eden lak merasa...tidakkkkk....XD

          oKlah ini nak cerita ni, Mummy eden yang memperkenalkan Jenama donut yang saya tidak pernah berjumpa dengannya....Nama beliau ialah J.PoPs...ye bukan J.POP jepun tu ye~ fan gak senar yer hahah... Mummy beli dekat puchong sana....Ya Allah Memang SEDAP tak TERHIGGA hahahah highlight sikit~ over plak minah ni   wah wah wah.... Betul tak tipu...>.<
         Mummy nak beli yang besar senar yer tapi dah habis, tinggal yang baby je...yang bagusnya semua jenis ada dalam satu kotak tu, sume kecik2 lahkan~ Dah name BabyXD..satu jenis ada dua dia taruk....hahahah saya dengan tidak perasannya sudah makan satu dr setiap donut2 tu...Dua donut tu je saya tak rasa lagi....bukan tamak pemurah ye...XD dah yang lain2 tak ambik...pastu dorang nak makan nasi lepas ni...saya tak nak bab perut nak manisan je masa tu...XD SEDAP memei SEDAP ! oh lupe ada 2 je yang tak brapa sedap....but yang lain semua SEDAP....hahahah

      Sebenarnya saya dari kecik tak suka donut2 macam2 ni, yang macam dekat Dunkie donut n Big Apple tulah, tak tawu nape, sehiggalah saya dah besar masih tak suka donut2 cam tu, Yang di tabor gula je tu saya sukalah..gila tak suka XD Mummy dulu2 masa zaman2 sekolah darjah selalu bawak balik Dunkie Donut...=.=""" huh~ memang tak makanlah jawabnya...ntah, memang tekak tak suka...bau dia saya tak suka..semua bau sama tapi rupa lain....pelik betul donut ni....hahah gila  XD Bau dia tidak menyelerakan,, My kembar pelik dengan saya kenapa saya tak suka donut2 camtu....sebab dia suka gila XD.

     Tapi sejak saya bertemu dengan gambar bawah ni...Big Apple~ Saya telah jatuh Cinta dengan Donut2 pelik2 ni...SEDAP Cheessyyyy bab saya suka Cheese, Mummy selalu bawak balik cam berry2, coklat2...(coklat jadi rasa pelik bila bersama donut) itu saya tak boleh makan...Tapi J.PoPs punya semua saya boleh terima...baru2 ni Mummy memang pernah cerita pasal J.PoPs ni, dan Mummy tawu saya tak makan donut2 deco2 ni, so Mummy ceritalah J.PoPs ni memang sedap lain drp yang lain...tapi saya balas "Rina dah boleh makan donutlah, sejak makan yg cheese yer Big Apple..huahuahua" banggalah tu~ banggalah tu~  mestilah bangga bab selama ni tak pernah merasa "ENJOY" and "EXCITED" gan donut2 ni tau ..x kesian ke..kuekuekue~



 
Inilah Donut Cheeessyyy tu......XD
 
 
      Mummy saya sebenarnya macam saya juga, tak boleh makan donut2 camtu kecuali dengan gula je boleh makan, tapi lama2 ok...Tulah saya pon sekarang dah ok sikit....Buktinya.....Sayalah yang habiskan DONUT2 J.PoPs TU......MUAHAHAHAHAH !
Bukan apa~ yang lain kenyang makan nasi dah...saya masa tu tak makan nasi bab teringin dengan donut2 tu je...heheheh...~
 
 
 
Ini dia #Baby #Donut ~~ mmg nama dia gitu...hahah semua sedap kecuali yang belah kanan atas sekali DAN belah kanan bawah sekali....yg bawah sekali yg tak sedap tu saya tak rasa lagi tapi kembar saya yang kata tak sedap...kesian jodoh kembar saya semua yang x sedap x sedap...hahah dia makan gak yang kanan atas skali tu...kahkahkah XD
 
 
     Sesiapa yang belum merasainya lagi, silalah ye~ memang sedap!
oKlah itu jelah untuk Hari Ini.....nak tengok Running Man NI!!!!! Download kat dalam pendrive pastu tgk kat TV.....bab smlm kan ambik my twin mlm2..so tak sempatlah tengok....Ahan mlm pulak kena hantar my twin balik Melaka....=.=*.....sebab tulah downloand.......XD
 
Assalamualaikum MinnA......XD
 
 
 
 
Instagram: @AFRINAMALIK


 

Comments