Skip to main content

TwIN or KemBAr




Assalamualaikum Minna..,

           Sume apa khabar..? Dah agak lama sikit saya tak update apa2....
Well, Ahad lepas pi anta My Kembar ke Uitm Melaka...yg lendu tu..TT~TT mmg pilu rasa.....Balik2 rumah dia dah tak ada...hemmmmm sedih2...Mmg 2-3 hari pastu rasa kosong, tak tau nak wat apa kat rumah...tapi Start petang smlm sehinggalah sekarang ni, i'm feeling better than before, Alhamdulillah~ dah trime kenyataan katakana~
Bukan nak cerita tentang itu sebenarnya...tetapi tentang kembar, So siapa2 yang berminat or curious sangat tak terhingga..ni saya nak kongsikan mengenai TwIN @ KemBAr...

           Mesti Korang tertanya-tanya kembar ni diorang ni mcm mana agaknya ye? kalau cubit sorang yang lagi sorang terasa tak? dorang mesti suka benda2 yang sama je kan? Agaknya kembar ni suka orang yang sama kah? Makann Favorite yang sama kah? Tetapi yang paling femes emes skali yang ni..."Kalo cubit sorang,yang lagi sorang leh rasa ke?"...(TONG)O.O O.O <------ ini rupa kami se dgr pertanyaan tersebut...hahah! Cikgu2 slalu Tanya kami..tapi cikgu kate ada jugak kembar camtu yg cubit sorang,lagi sorang leh rasa gak,itu tak tawulah saya...hahahah ni nak cerita ni ada sampai cikgu ni cubit salah seorg dari kami bab nak test sendiri...hahahah..XD

So, saya akan jawab soalan2 ni sume ye~~ XD

           Kembar ni tak sume kembar suka nak sama ja..baju nak kaler sama, kasut nak sama,sluar nak sama..tidak2~ Tak semua kembar tetapi hanya segelintir sahajalah...kalau kami, kalau boleh semua tak nak sama...kalau corak sama warna lain ok...asalkan ada perbezaan ckit..doklah nak sebiji sama..not our style~~ ecehhh~~
So,ada pasangan yg suka dan ada juga yg tak berapa suka...ye saya tawu Nampak sweet2 comel2 je kalau pakaian sama...cukuplah zaman baby2 saya dulu...hahahahah XD


            Makanan Favorite kami tak sama....saya suka Nasi Goreng n tak jemu2 dari kecik bab tu saya dapat tawu itu makann favorite saya,kalau hari2 makan pon tak jemu2 xleh blah..hahah.kalau lagi sorang ni,...apa dia suka yek??? ntah....hahah apa punye kembarlah siyeess x ingat...XD nnti saya Tanya dia...tapi skrgkan gah orentasi kat sana so susah kot dia nak balas...bab tak balas2 pun mesej selom2 ni..=,=*...tapi tak silap saya dulu pon fuv dia nasi goreng tapi ntah camner dia kate dia tak pernah pon anggap nasi goreng tu mknn fuv dia....ntahlahh...tapi lauk fuv ktorg byk yg sama..cam kari daging, sotong tepung, udang tepung, telur kicap, ayam sambal...byk lagilah...dan kami due2 x brapa suka mee goreng kecuali mak punya je leh makan bab tekak leh trima...kami dua2 suka mihun...mihun goreng,mihun sup (x suka mee sup, dua2 skali x suka)..mihun tomyam..sgala mihun2lah...rasanya kami ni ikut ayah kot..bab ayah pon tak berapa gan mee..kalau kakak pertama kami gan mak kami mmg gila mee...Tapi mee maggi kami sukalah..~ nak jugak XD tapi lauk fuv dia mmg saya x brapa nak suka iaitu ikan asam pedas...saya mmg x brapa suka...tapi yg saya suka lauk ni kat umah mak sedara saya punya kakak masak...itu lain drp yag lain SEDAP...

         Ehemm..."Kembar suka org yang same kah?" emmm..perlukah saya jawab...habislah secret Kembar terbongkar..hahahah ye ye oll je secret~ XD Hem...well, standard samelah kot...KOTlah...~ tak tawulah kembar2 lain camner, tapi kami berdua ni always same..don't kno why...minat member dalam TVXQ pon yang sama iaitu Xiah Junsu..cute2 XD tapi dorg dah brpecahkan SEDIH! Bayangkan byk2 member nape dua2 pilih Xiah Junsu...kakak kami dah cop Max Changmin....gatai sume leh main2 cop2 gitu..~ hahah. Dari tadika kami minat orang yg sama....mmg gatai noh  . Geli pulak kat diri sendiri ni...hahah tapi yang klakanya budak tu minat kat kakak ktorg XD..umo ktorg tu budak laki tu...masih TADIKA pulak tu...hahah! Sekolah rendah pun kami minat orang yang sama...balik2 umah crita2..pastu dua2 "Aik..!! kite pon,sebok je kau!!" tapi lama2 berkongsilah cerita sal laki yg bertuah tu ....bertuahlah sangat~  Pastu mase darjah 4 pindah skolah..minat gan laki yg sama gak...XD aduhh...WHY??!!! hahahah! Tapi kali ni ramai jugak ktorg minat...hahah suma yg sama...WHY??!!! ahahah...Tapi Alhamdulillah, skolah menengah minat abang2 yang berbeza...eee geli lak gan diri sendiri skarang =,= Tapi ada yg TERsama gak...WHY??!!! ahahahah...doh bapa kali why doh....XD Tapi skarg dah habis skolah...tempat belajar pun lain2 so x sama dah kot..AMINNNnnn!!!!! hahahah XD...So nak kata kembar ni mmg suka org yang sama...tak tau napa..bab Kembar kot, JENG JENG JENG...XD

            Hobi...? Hemm....ada sama n ada yang tak sama...dua2 suka baca komik n tak suka baca novel,kalau novel misteri,fantasi n adventure dua2 suka, x tau napa mesti tepat sama.., XD Lagi sorang ni suka melukis, sya pulak tak seberapa suka melukis plus kembar saya ada bakat melukis....saya agak2 bolehlah..ecehh~ XD...kalo minat tu..saya minat Seni kulinari...yang lagi sorang minat bidang melukis...tapi dia ada hati gak nak bidang saya tapi org kata saya bih more on that corse but shes not.so kesian die tapi dia mmg dr kecik minat gile gan melukis..sy pon ada gak hati kat melukis tapi x ada telent like her....tapi saya mmg in LOVE gan Culinary Arts...XD n Dua2 suka main game apa minah ni,sume org suka . And lots more...hahahah.. tak boleh nak fikir sekarang da~

Yang Cubit2 tu ....(lupe pulak sal tu)...kami bukan kembar cam tu...mugkin ada kembar cam tu as what my teacher said...tapi tak pernah dengarlah setakat ni...so kalau pengunjung2 terhormat saya tau2 pasal kembar jenis2 ni..info2 tau~~ heheheh...Tapi kami ni mase kecik2 dulu kalo sorang kene marah,kene pukul dua2 skali menaggis...kalo skarang ni kalo sorang ner marah dua2 terasa...itulah Kembar..XD






 
Ini kat Uitm Melaka, tangkap gamba se dah nak tiggalkan Nin (my kembar)...sedihhh !!! Dah x cam dulu dah nnti..masig2 jarag kat umah dah nnti...terkenag se kami 3 beradik duk tgk Tv,Movie same2...X'D yang selendang tu mak kami..bukan kakak ye~~ hahah!







Sekian Terima Kasih...
Assalamualaikum MinnA...~~


 
 
 
Instagram: @AFRINAMALIK

 

 

Do Add n Do FolloW...XD



 


 

Comments